OMG! Thats true! xD

Roliga grupper på facbook som bara e så roliga xD (OBS! Jag har torr humor xD)

(ALLA ÄR LÄNKADE)

jag halka inte, jag gled med stil.

Vi som tycker matteboken ska bli vuxen och lösa sina egna problem!

Stockholmare, lite sexigare, lite mer awesome än övriga svenskar!

2/3 av jorden består av vatten. Gå med här om du gillar muffins.

Fina flickor kommer till himmelen, vi andra kan komma hur långt som helst!

When I Lose "Who cares it's only a game" When I win "IN YOUR FACE BITCH!"



Inte för att skryta men , jag får cykla utan hjälm

VAFAN, VÄNTAR DU PÅ ATT HELA STOLPEN SKALL BLI GRÖN, ELLER? KÖR!!

En Cigg förkortar livet med 2min en öl med 4min och EN SKOLDAG MED 8TIMMAR

Vi som går till kylskåpet, öppnar, kollar... sen stänger och går därifrån

tystnaden som uppstår när du håller för öronen

Tystnaden som uppstår när läraren kommer in i datasalen

I Join Too Many Groups Because Their Names Make me say.. "OMG, THATS TRUE!"

Vi som kör "stänga innan det ramlar ut" metoden

Tystnaden som uppstår när en kille väljer det platta basebollträt...

Tystnaden som uppstår när en blondin räcker upp handen i ett klassrum

Det är inte jag som är vaken för länge det är skolan som börjar för tidigt!

"dra åt helvete" så är man redan i skolan :PpPPpppP

Snälla pojkar kommer till himlen, ni andra kan komma hem till mig.

"LÄG UNDAAN MOBILEN NU" Chilla, det är en mobil inget jävla vapen?!

jag hatar när man ska sjunga med i en låt och artisten sjunger fel

Fan vad du är dum i huvudet,, nä - så är man 94:a ;p;P;p;P;p

I leave homework to the last day because I'll be older and therefore wiser.

Oj,förlåt,gick det bra? Aa det är lungt, så har man brytit nacken ;PppPppP

50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp

Du hör ett roligt skämt; "hahahaha jag dör!" så dog du inte ;PppPppP

I Hate It When You Walk Into A Room And You Forget Why You Went In There !!

Det är farligt för hälsan att gå till skolan när det är vulkanaska i luften

Vi som säger "haha aa" och tänker: jag fattar inte vad han/hon snackar om..

I know the difference between Sweden and Switzerland

"Jag vänder på kudden för att få den kalla sidan"

Life is like a penis. It's short, but seems so long when it gets hard.

Jag har inget emot vegetarianer... bara dom inte betar på min gräsmatta

"komsi komsi lilla kissemissen..MEN SKIT I DET DÅ ÄCKLIGA KATTJÄVEL!!"

Jag kan inte se min panna

vi som hatar att ramla och få majs i ögat

- Damn, you're hot! Where're you from? - Sweden. - Oh, that explains it..

om du inte gör de så får inte du komma på mitt kalas !

Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel



Ja, som ni fattar skulle jag kunna hålla på hur länge som hällst xD
Men nu måste jag gå!

PUSS PUSS! =D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0