I skolan -.-

Sitter i skolan just nu och ska göra en uppsats om hästar som jag ska framföra muntligt för Lotta och Anna (mina svenska lärare) eftersom att jag inte visat någon muntlig aktivitet på lektionerna :P Men jag pallar inte xP Min lärare är ändå inte här. Så jag kan typ göra vad jag vill :P

Idag har vi börjat med bild då jag gör en skiss till en papperspåse man ska göra. Bilden nedanför är en av bilderna som ska vara med =)

Efter det hade vi idrott och Agust i våran klass höll den och hade Americansk fotboll med oss. Jag hamna i bästa laget :P Eftersom att alla killarna som spelade/spelat Americansk fotboll hamnade i mitt lag förutom en. Men vi van ändå alla macher :P

Sen var det lunch och som vanligt föredrog jag risifruttis framför den vidriga skolmaten som allt fler blivit magsjuka av. Så hedan efter blir min skolmat risifrutti. Fast det är ändå bara 1 vecka och 3 dagar kvar tills skolavslutningen! Och då är det HEJDÅ SKOLAN 4-EVER! =D  Sen HEJ äckelgymnasium som jag inte fick välja -.-
Blivit tvingad att gå på Berga Naturbruks gymnasium på internat där, fast det är inte internatet det är fel på. Utan att det är naturbruk. + att ssjälva skolan verkar "smutsig" eller vad man nu ska säga.
Har varit där 2 ggr. Och båda gångerna har jag haft en dålig magskänsla. Jag vill ju bli skådespelare eller möjligen hacker, (stavning?) om man kan "utbilda" sig till det :P

Snart slutar jag för dagen! =D Och då ska jag få min nya ROSA mobil och en ny Ipod touch! =D Jag lägger in ett inlägg sen när jag köpt dem med bilder på dem =D

I morgon klockan 11:25 är det avfärd till Linköping! =D WEEEE! Där ska jag och Amanda vara hoss Alice tills på söndagen. Fast på lördagen är det hej Hästholmen. För där ska vi grilla med 2 killar som vi tydligen träffat förra sommaren och som vi tydligen var med i nästan 1 vecka. Och jag mins inte ett skit! xD


Ja ja... Nu slutar jag för dagen! Så PUSS PUSS PÅ ALLA UNDERBARA LÄSARE! =D <333333








^
|


Bilden som är till Bild uppgiften =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0