Alonso såld ='(

Alonso älskling är såld! Fick veta det idag att han vart såld för ca 2 veckor sedan. Men han har det tydligen jätte bra. Får gå i hagen hela dagarna och har en shettis som bästis. Men det hjälper ju inte mig!
Jag saknar honom enormot mycket! Och jag fick inte ens chansen att säga hejdå! =( Men jag kmr att få bilder på honom. Och jag bara MÅSTE få tag på vem som köpt honom och hällsa på honom många gånger!
Jag står bara inte ut med att när jag kommer till stallet i morgon så kommar han inte gnägga åt mig när jag kommer, nossa på mig och lägga huvudet på min axel och blunda, kittla mig med sina kännselhår på mulen, suga på mitt hår eller bara gosa med mig.
Jag vet inte hur jag ska stå ut!

LOVE U 4-EVER ALONSO <3333333333333333333333333333333333...

Men jag ska i alla fall fota ponny galopp och få se det för första gången =)



...

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0