Sportlovs ridläger!

Idag är näst sista dagen jag går på sportlovs ridlägret på östermalms ridskola.
Absolut det sämsta ridlägret jag någonsin varit på!
Och det dem kallar "uteritt" var en skritt runt galoppbanan. WOW!
Och då leddes alla, förutom jag då da i grimskaft, även om det bara var ybra snälla ponnier med!
Och dem som sagt att man skulle delas in i grupper som är i samma nivå!
Tack så mkt da! Lixom, jag skulle ha tävlat LA:1 för inte så länge sedan. Men sedan fick jag lov att följa ut på landet. Och så hamnar jag i en grupp där vissa inte ens galopperat eller hoppat!
Och till råga på allt trodde dem seriöst att jag skulle rida LD:1!!!
Jaja, men nu ska jag i alla fall få rida LC:2 :P
Hoppas att det kmr ett nytt ridläger som är bättre =D
... <--- Lille John och Röding busar i hagen <33

PUSS från lilla mig! <3333

Kommentarer
Postat av: anonym

hej! jag rider på östermalms ridskola och jag kan hålla med om att det där inte lät så kul men går man i rätt grupp e det bättre! vilken häst red du? vilken ridlärare hade ni? hur länge hade du ridit när du var på ridlägret?



kram! <3

2011-04-23 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0