Ridningen

Igår red jag på Macarena älskling. Det gick helt ok tills vi skulle börja galoppera. För bara för att Ellas (min kompis som oxå rider i den gruppen) lillasyster rörde på armen var hon tvungen att hoppa åt sidan och springa rakt in i Troja, vilket inte är den bästa idén hon haft xP
Och det hände två gånger innan jag lyckades pressa ut henne m. inner skänkeln...
Det blev ju häller inte bättre när vi skulle byta volt och kom till den borttre, för då fick Ellas häst fnatt två ggr. Och såklart måste Macarena genast hänga på xP
Jaja, hon är ändå min älskling! =D

Nu ska jag i alla fall till skolan -.- AS tråkigt!!! Börjar m. NO....

Skriver kanske lite när jag kmr hem!

PÖSS från mig <3333

... <---- En av Islänningarna ute på landet som gnäggar lite tafatt efter sina polare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0